luni, 5 septembrie 2016

Potentialul creator

Salutare !

Pentru ca am avut o vara atipica si nu am reusit sa evadez in concediu , ieri am ascultat valurile oceanului prin intermediul muzicii de relaxare .  Mi - am lăsat mintea si inima sa " zboare" , si am simțit imboldul de a-mi însira ustensilele si culorile de pictura . Nu intenționam sa pictez ceva anume , ci am început sa aplic culori pe panza pana ceva s- a conturat , detaliat si finalizat. Consider ca abilitatea de a desena si picta este o abilitate înnăscută a fiecăruia dintre noi. Toti am utilizat aceste abilitați  inca din frageda copilărie , de când am ținut in mânuțe prima ustensila de scris.

Nu contează daca excelam sau  devenim celebrii. Contează capacitatea de exprimarea sub forma simbolurilor, a culorilor, a imaginilor, a trairii emotionale si eliberarea interioara.

Am întâlnit diverse obiecții legate de pictura si desen si in general  din pacate fata de orice depaseste zona de confort  a fiecaruia :
- nu am timp;
-nu am talent;
- nu am rabdare;
- pictam cândva foarte frumos , dar acum nu mai stare.

Ca om ce lucrează in vânzări am învățat ca 95% din obiecțiile si scuzele pe care le gasim sunt false, ci adevarata natura sau motivatie a cestor pretexte este cu totul alta , fie ca o recunoastem fie ca e povestea pe care dorim sa ne-o spunem si sa o sustinem.

Asa ca , aduna-ti creioanele, pixurile , cariocile  sau acuarelele copilului, relaxeaza-te si începe :) ... Lasa-te purtat si ghidat de lumea ta interioara, de bogatiile imaginatie tale.
Am citit undeva , ca inainte ca orice sa capete o forma materiala a luat forma in mintea cuiva...si asa si este , pentru ca ceva sa existe cineva s-a gandit sa faca acel ceva, apoi l-a pus pe hartie/proiect si apoi acel ceva s-a materializat. Gandurile noastre chiar contin forta materializarii.

Deci, ai trecut la actiune ? :)

Cum te-ai simțit? Ce ai realizat ?  Mi- ar place sa aflu.

O zi creativa si inspirata sa aveti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu